فروش سنگ

۴۸ بازديد

فروش سنگ اغلب به صورت سنگ پلاك طولي، سنگ اسلب ، سنگ تايل ، سنگ پله و … صورت مي پذيرد. قيمت سنگ يه فاكتور هاي مختلفي وابسته است كه هركدام جداگانه مورد بررسي قرار مي گيرند. سنگ يكي ازقديمي ترين و اصلي ترين مصالح ساختماني است كه انسان براي ساخت پناهگاه و خانه و از آن استفاده ميكند. امروزه استفاده از سنگ طبيعي نه فقط به خاطر استحكام آن بلكه به دليلايل ديگري مانند زيبايي ظاهري و جنبه دكوري در ساختمان سازي از آن استفاده مي شود. به طور كلي سنگ هايي در ساختمان سازي استفاده مي شود كه هم از نظر استحكام در مقابل شرايط جوي مختلف مقاوم باشند و هم رنگ جذابي داشته باشند .

تقسيم بندي سنگ هاي ساختماني

سنگ هاي ساختماني براساس پارامترهاي مختلف تقسيم بندي ميشوند. اين پارامتر ها شامل مقاومت فشاري ، وزن مخصوص ، ضريب نرم شدگي و مواد تشكيل دهنده مي باشد. هر كدام از اين سنگها مشخصات فني و ظاهري،  بافت و رنگ متفاوتي داشته و با توجه به مشخصات فيزيكي و شيميايي خاص خود مناسب استفاده در بخش هاي مختلفي از ساختمان مي باشد.

محدوده فعاليت گروه بازرگاني زاندس

فروش سنگ بازرگاني زاندس با سي سال فعاليت در زمينه هاي خريد ، فروش ، توليد ، تامين ، پخش ، توزيع ، عرضه ، تجارت ، ترخيص كالا ، صادرات و واردات وارد عرصه كار و تجارت شده است . زاندس كار خود را به گونه اي انجام مي دهد كه تاثيري  مثبت را برجوامعي كه انسان ها در آنجا زندگي مي كنند و كار مي كنند بگذارد ، و زمينه هاي پيشگام در نوآوري را با توليد محصولاتش بصورت پايدار ،  با همراهي تيمي خلاق و ايده پرداز فراهم مي كند . آنچه كه به گروه بازرگاني زاندس طول عمري مفيد و ماندگار داده است قرار گرفتن و استوار بودن بر چهار اصول اعتماد ، وفاداري ، رضايت و كيفيت بوده است .

 در صورت نياز به دريافت قيمت سنگ هاي ساختماني لطفا با بخش فروش سنگ گروه بازرگاني زاندس در ارتباط باشيد.

https://zandestile.com/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.